موسسه تیوان با دارا بودن کادری مجرب و جوان خدمات مفید و نوینی به حرفه مالی اضافه نموده است که می شود به خدمات حسابداری، مالیاتی، حسابرسی، آموزشی و… اشاره کرد.

روند اجرای آکادمی آموزشی تیوان

  1. دوره های حضوری:

    در دوره های آموزش حضوری کلاس ها به دو صورت معمولی و فشرده برگزار می شوند و کارآموزان با توجه به شرایط زمانی خود می توانند در این دوره ها شرکت نمایند. تعداد نفرات هر دوره از 5 الی 15 نفر متغیر خواهد بود. در آکادمی حسابداری تیوان امکان شرکت در دوره ها به صورت حضوری در محیطی آرام و مجهز تامین شده.کیفیت مطالب تدریس شده در کلاس عمومی آموزش حسابداری از پایه تا پیشرفته با کلاس آموزش خصوصی حسابداری یکسان بوده و تنها تفاوت این کلاس ها در تعداد نفرات می باشد. سرفصل های آموزشی در هر دو کلاس یکسان بوده و در هر دو کلاس جزوه حسابداری PDF به کارآموزان داده می شود. در پایان دوره آموزش مقدماتی تا پیشرفته حسابداری حضوری آزمونی از کارآموزان گرفته می شود و مدرک معتبر فنی و حرفه ای به آن ها اعطا می گردد. کارآموزان با یادگیری اصول حسابداری در این دوره ها می توانند به عنوان حسابدار مالی، حسابدار حقوق و دستمزد ، حسابدار صنعتی ، حسابدار امور مالی و مدیر حسابداری و … در شرکت های معتبر وارد بازار کار شوند.

    هزینه دوره های حضوری :

    هزینه آموزش حسابداری حضوری در آکادمی تیوان ریال با توجه به نوع و سطح دوره متغیر خواهد بود. دوره ورود به بازار کار به صورت فشرده به مدت 50 ساعت و ظرف 16 جلسه 3 ساعته برگزار میشود و هزینه دوره مبلغ : 6میلیون تومان است .برای داوطلبانی که امکان پرداخت به صورت یکجا را ندارند این دوره به صورت نیمه فشرده و در قالب 50 ساعت طی 4 ماه برگزار می شود هزینه دوره برای هر ماه مبلغ 2 میلیون تومان می باشد .انتخاب دوره مناسب برای رسیدن زود هنگام کارآموزان به اهداف شان با مشاوره صحیح با افراد خبره در این حوزه امکان پذیر است. دواطلبان می توانند در پایان دوره از آکادمی تیوان مدرک معتبر فنی و حرفه ای دریافت نمایند.

    دوره های غیر حضوری :

    جهت رفاه حال آن دسته از داوطلبانی که قصد یادگیری حسابداری از پایه تا پیشرفته را دارند و نمی خواهند درگیر رفت و آمد و هزینه های اضافی شوند آموزش حسابداری آنلاین طراحی و تدوین شده است .در آموزش حسابداری غیر حضوری به صورت فصل به فصل در قالب ویدیو اصول حسابداری در شاخه های مختلف برای داوطلبان آموزش داده شده است. در این دوره آموزشی کلاس ها به صورت آنلاین برگزار شده و همزمان با بهره گیری از مطالب کلاس اگر سوالی در ذهن کارآموزان شکل گرفت می توانند به صورت مستقیم سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ صحیح را از استاد دریافت نمایند. در انتهای دوره آموزش حسابداری آنلاین کارآموزان می توانند به صورت تخصصی دفاتر مالی را تحلیل و بررسی نموده و مهارت های کار با نرم افزار های حسابداری را فرا گیرند.

    هزینه دوره های غیر حضوری:

    متقاضیان می توانند در کلاس های غیر حضوری مجموعه شرکت نمایند و با دریافت مدرک معتبر بین المللی به راحتی وارد بازار کار شوند. هزینه دوره حسابداری غیر حضوری نیز همانند دوره های حضوری خواهد بود. تمامی سرفصل های آموزشی در دوره های آموزش حسابداری کاربردی مطابق با سرفصل های استاندارد سازمان فنی و حرفه ای بوده و با بالاترین کیفیت به کارآموزان ارائه می شود.

    علاوه بر آموزش سرفصل های استاندارد ، کلاس به صورت پروژه محور پیش خواهد رفت  و تلاش مجموعه از این نحوه آموزش کسب آمادگی لازم برای ورورد به بازار کاربرای متقاضیان محترم می باشد.

    آموزش حسابداری ضمن ارائه مدرک فنی حرفه ای سبب رفع نگرانی متقاضیان دوره از بیکار ماندن شود و با مدرک معتبر بین المللی فنی و حرفه ای خیلی سریع خواهند توانست دارد بازار کار مورد علاقه خود شوند. از طرفی داوطلبان این دوره ها با مدرک بین المللی فنی و حرفه ای حسابداری میتوانند جهت مهاجرت به کشور های خارجی نیز اقدام نموده و با مهارت های کسب شده خود در خارج از ایران نیر درآمدزایی نمایند.

    مخاطبان این دوره ها بعد از گذراندن دوره های آموزش حسابداری حضوری یا  غیر حضوری می توانند به عنوان کارآموز در شرکت تیوان مشغول به کار شده و برای کار پروژه ای و عملی آماده شوند. ما شرایط استخدام شما را در مجموعه خود و سایر شرکت های حسابداری فراهم خواهیم کرد و در صورتی که سابقه کاری هم داشته باشید می توانید به عنوان نیروی متخصص در شرکت ما استخدام شوید.

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.

با پر کردم فرم ثبت نام کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

با پر کردم فرم زیر کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

ساعت پاسخگویی کارشناسان:

شنبه تا چهارشنبه:

8:30 الی 17:00 عصر

پنچشنبه ها:

9:00 صبح الی 13:00 عصر