موسسه تیوان با دارا بودن کادری مجرب و جوان خدمات مفید و نوینی به حرفه مالی اضافه نموده است که می شود به خدمات حسابداری، مالیاتی، حسابرسی، آموزشی و… اشاره کرد.

منشور اخلاقی تیوان

  • 1-اصل انسانیت:

    تمامی فعالیت های درون و برون سازمانی ما در جستجوی 3 کلید واژه خلاصه می شود رسیدن به دانایی ، نیکویی و زیبایی.

    2-اصل رشد و تعالی :

    با رعایت اصل انسانیت برآنیم تا در راه رسیدن به کمال خویش گام برداریم تمامی فعالیت های ما در سازمان در واقع ابزاری برای رسیدن به رسالتی است که برای آن آفریده شده و پا به سیاره زمین نهاده ایم.

    3- اصل راستی و صداقت:

    با رعایت صداقت و راستی گفتار حس امنیت و اطمینان خاطر را برای کارفرمایان محترم خود ایجاد نموده و آیین راستی را در جامعه ترویج می دهیم.

    4- اصل امانتداری:

    امانتداری، حراست از اسرار، مستندات ، مدارک و تجهیزات سازمان و کارفرمایان را اساس فعالیت های خود قرار داده و از اعمال رفتار های نا به هنجارکه در تعارض با منافع ذینفعان و موجب زیان رسانی به سازمان و مشتریان شود، پرهیز می نماییم.

    5-اصل رعایت ادب و احترام :

    برای بهره مندی از لطف رب همواره از خدا جوییم توفیق ادب و در تلاش هستیم  تا در حرفه و سازمان خود نیز یک رهبر اخلاقی باشیم.

    6-اصل رفتار حرفه ای:

    با مطالعه مستمر و اجرای اصول رفتار حرفه ای در کلیه امور پیش رو در تلاشیم تا خدمات خود را با کیفیت عالی به کارفرمایان گرانقدر خود تقدیم نماییم.

    7-اصل یادگیری و آموزش مستمر :

    فرصت ها و امکانات لازم را برای رشد معنوی، توسعه دانش، مهارت و قابلیت خود و کارکنان سازمان فراهم می سازیم و با ایجاد فرهنگ سازمانی مبتنی بر یادگیری در امور سازمان مشارکت کرده و از طریق مدیریت دانش، خلاقیت، نوآوری و بهره گیری از شایستگی های خود در راستای شکوفایی استعداد و تقویت توانمندی و مهارت آموزی تلاش می کنیم.

    8- اصل صیانت از سرمایه های فکری:

    با حفظ، صیانت، ادای احترام و مراقبت از کارکنان سازمان تفکر بنیادی خویش را به ایشان به عنوان ارزشمندترین سرمایه های سازمان القاء می نماییم.

    9- اصل حفاظت از محیط زیست :

    در راستای احترام به طبیعت و حفظ محیط زیست در تلاشیم تا تمامی رویکرد های سازمانی خود را مبتنی بر نت سازماندهی نماییم تا علاوه بر صرفه جویی در مصرف کاغذ با کاهش تردد ها و مراجعات به سازمان کارفرمایان در کاهش آلودگی هوا نیز مثمرثمر واقع شویم.

    10- اصل حفظ و توسعه سرمایه های مادی :

    از امکانات و اموال شرکت با کمال دقت و ظرافت بهره گرفته و با حفظ و توسعه سرمایه های مادی و معنوی به منظور تداوم فعالیت های سازمان کوشا باشیم.

    11- اصل احترام و رعایت قوانین و مقررات:

    تعهد خود را به قانون ،نظم و انضباط، وجدان کاری، مسئولیت پذیری، درستکاری و پاسخگویی در همه ی امور محوله با تکاپوی سازمانی و با برنامه های از قبل تعیین شده و توافقات صورت پذیرفته به نمایش بگذاریم.

    12- اصل احترام به ارزش های بنیادین کارفرمایان :

    ضمن احترام به ارزش های سازمان متقابلا به ارزش های بنیادین کارفرمایان نیز دقت نظر داشته و در راستای حفظ و حراست از آن در خلال اجرا و انجام پروژه ها همواره در تلاش خواهیم بود.

شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.

با پر کردم فرم ثبت نام کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

با پر کردم فرم زیر کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

ساعت پاسخگویی کارشناسان:

شنبه تا چهارشنبه:

8:30 الی 17:00 عصر

پنچشنبه ها:

9:00 صبح الی 13:00 عصر